Tule vapaaehtoiseksi mukaan toimintaamme!

4.10.2019

Tarvitsemme lisää aktiivisia jäseniä mukaan toimintaamme. MLL Myllypuron yhdistys on perustettu v. 1965. Suuri toiminnan muutos koettiin muutamia vuosia sitten kun toimitilat Rinkelissä menetettiin. Varmaan osalle jäsenistä tuli sellainen kuva, että koko toiminta lakkautettiin. Niin ei kuitenkaan käynyt.

Yhdistys on edelleen toiminnassa ja järjestää mm. perhekahviloita Myllypuron alueella. Lisäksi yhdistys on järjestänyt mm. vapputapahtuman keväällä ja osallistunut alueen muihin tapahtumiin.

Tule mukaan toimintaamme! Hallituksessa on paikka sihteerille ja jäsenvastaavalle, laitathan sähköpostia osoitteeseen myllypuron.yhdistys@mll.fi, mikäli olet kiinnostunut hallitustyöskentelystä.

Mikäli hallitustyöskentely ei ole välttämättä juttusi, voit tulla mukaan myös muuten vain, omien vahvuuksiesi mukaan. Tarvitsemme aina apua perhekahviloiden järjestämisessä, tapahtumien järjestämisessä ja yhdistyksen toiminnan markkinoinissa. Pienikin panos riittää! Mikäli voit tarjota jotain osaamistasi yhdistyksellemme, laitathan viestiä myllypuron.yhdistys@mll.fi.

Terveisin

MLL Myllypuro hallitus