MLL Myllypuron lastenvaate- ja tarvikekirpputori

Huippusuosittu lastenvaatekirpputori lauantaina 20.4.2023 klo 10-13.

Nyt on kevätsiivouksen aika! MLL Myllypuro järjestää jälleen suuren suosion saavuttaneen lastenvaate- ja tarvikekirppiksen Asukastila Orpaantuvassa lauantaina 20.4.2024 klo 10-13. Luvassa taas kirppistelyä ja mukavaa yhdessäoloa. Kirppiksen yhteydessä toimii myös MLL Myllypuron kahvio, josta voi ostaa virvokkeita ja ai niin herkullista purtavaa.

Laitetaan koti ja kaapit kuntoon kierrättämällä turhat lastenvaatteet- ja tarvikkeet!

Tervetuloa ostoksille tai myymään!

Myyntipaikka maksaa 10 € (MLL Myllypuron jäsenille 5 €), ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Varaa myyntipaikkasi täyttämällä alla oleva lomake.  Varatessasi pöydän saat vahvistusviestin ja numeron jonne voit maksaa pöydän vuokrauksen Mobilepaylla. Ilmoittautumiset ovat sitovia. Tapahtuma julkaistaan maaliskuun aikana myös facebook-sivuillamme www.facebook.com/mllmyllypuro

Ps. Jos et ole vielä MLL Myllypuron:n jäsen, niin nyt on oiva hetki liittyä! Liittyminen on helppoa ja samalla autat paikallisia lapsia tukien MLL:n toimintaa. Liittyä voi täällä (https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/)

Lämpimästi tervetuloa!

Oletko Mll:n jäsen?