Liity jäseneksi

Voit tukea Mannerheimin Lastensuojeluliiton toimintaa liittymällä MLL:n jäseneksi. Jäseneksi liittyminen käy näppärästi

Jäsenyytesi on voimassa muutaman arkipäivän kuluttua. Noin kuukauden päästä saat postitse kirjallisen vahvistuksen jäsenyydestäsi ja jäsenkortin.

Alaikäisten jäsenyys

MLL:n jäseneksi voivat liittyä kaikki 18 vuotta täyttäneet. Huoltajan suostumuksella myös lapsi voi liittyä jäseneksi. 0-11 -vuotiaat saavat MLL:n ipanakortin ja 12-14 -vuotiaat MLL:n Euro<26 -kortin. Heiltä ei peritä jäsenmaksua. 15-17 -vuotiaat saavat myös Euro<26 -kortin. Heidän jäsenyytensä maksaa puolet paikallisyhdistyksen jäsenmaksusta.

Myllypuron paikallisyhdistyksen jäseneksi

Huomaa, että postinumeroalueella 00920 asuvat liitetään automaattisesti Myllypuron yhdistyksen jäseneksi. Jos asut muualla, mutta haluat liittyä Myllypuron yhdistyksen jäseneksi, muista mainita asiasta liittyessäsi.

Jäsenedut

Myllypuron paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Jäsenenä saat seuraavat edut

• maksat alhaisempia osallistumismaksuja MLL:n järjestämistä kerhoista ja harrasteista.
    • jäsenet saavat 15 % alennuksen. Jäsenet pääsevät lisäksi hyödyntämään 10 % sisaralennuksen toisesta sisaruksesta. Oikeus alennuksiin edellyttää jonkin MLL:n paikallisyhdistyksen jäsenyyttä ja alennus myönnetään vain jäsenmaksun maksaneille varsinaisille jäsenille.
  • Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin jäsenetuihin. Saat mm. kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden kotiisi. Lisäksi yhteistyökumppanimme tarjoavat rahanarvoisia etuja joista löydät lisätietoa täältä